• 12. máj 2025 o 15:20

Na Klokočine zaznamenali cez víkend výpadky internetu. Platím nehorázne peniaze a oni ma len tak odpoja, hnevá sa domáca

„Len tak ma vypli!“ Výpadok internetu rozhneval obyvateľov Nitry

Foto: Na Klokočine zaznamenali cez víkend výpadky internetu. Platím nehorázne peniaze a oni ma len tak odpoja, hnevá sa domáca
Foto: FreePik/ Ilustračná FOTO

Na nitrianskom sídlisku Klokočina hlásia viacerí obyvatelia problémy s pripojením k internetu, ktoré zaznamenali cez víkend. Z výpadku sú frustrovaní hlavne klienti spoločnosti, ktorí sa už druhý deň nevedia dovolať pomoci.

Najviac sa sťažuje užívateľka Lusesita, ktorá napísala na stránke Klokočina - problémy obyvateľov: „Ahojte, prosím vás komu nejde už druhý deň Telekom na Hôrke? Viete o tom niečo?

Tento príspevok rozprúdil diskusiu. Autorka príspevku tvrdí, že internet jej nejde už druhý deň. “ Len tak ma vypli. Keby som neplatič, nepoviem nič, ale človek im platí nehorázne peniaze a ešte mi pošlú správu, v ktorom je uvedený aj zlý dátum.“

K svojmu príspevku priložila aj správu z Telekomu, kde sa uvádza: „Dôvodom vašej poruchy je výpadok vo Vašej lokalite. Na jeho odstránení stále pracujeme, aby boli Vaše služby opäť’ plne funkčné ۷ čo najkratšom čase. Predpokladané odstránenie výpadku je 18.4.2025 4:00.0 O jeho odstránení Vás budeme informovať’ SMS správou.

Zatiaľ čo niektorí obyvatelia lokality Hôrka výpadok nepozorovali, iní ho pociťovali veľmi výrazne. „Mne tiež funguje bez problémov,“ reagovala viacerým používateľom Viera. Podobne sa vyjadrila aj Evulienka: „Mne tiež bez problémov funguje stále.“


Lusesita však trvá na tom, že problém sa netýka len jej samotnej. „V Telekome mi vraveli, že nie som jediná, čo má výpadok, vraj to nebude chyba routera, musím čakať na technika,“ napísala.

Pod príspevkom sa rozbehla živá diskusia, kde viacerí skúsení používatelia radili klasické riešenia. „Základ je ako u mobilov. Raz za čas vypnúť router na 5 minút. Ja to robím raz mesačne,“ poradil Wiktor. Na to však Lusesita odpovedala, že tieto kroky už skúšala: „Aj ja, už som skúšala všetko, vraj moja porucha si vyžaduje technicky náročnejšie riešenie. Toto sa mi nikdy nestalo.“

Ďalší diskutujúci upozornili na možnosť chyby adaptéra alebo technického vybavenia. „Predpokladám, že vám odišiel elektrický adaptér. Mal som to pred cca 1,5 mesiacom. Môžu vám aktivovať zdarma neobmedzené dáta a telefón použiť ako hotspot,“ poradil Marian.

Zákazníčka sa napokon rozhodla navštíviť predajňu osobne a poďakovala všetkým za rady. „Keď zistím dôvod poruchy, napíšem sem, čo to bolo,“ dodala.


Najnovšie v Nitrianskom kraji

Najnovšie zo Slovenska

Najnovšie zo zahraničia