Predajňa potravín na sídlisku Diely v Nitre sa v posledných dňoch stala terčom kritiky. Búrlivú diskusiu rozprúdila sťažnosť jednej zákazníčky, ktorá tvrdila, že obchod bol zatvorený skôr, než mal byť. Otváracie hodiny sú totiž cez pracovný týždeň až do 18:00 hod., no podľa slov Nikol však boli dvere zatvorené desať minút pred záverečnou. Predavačky sa pritom mali smiať, že zatvárajú skôr, pretože sa „ponáhľajú na autobus.“
Nebolo to pritom prvý raz, čo sa na sociálnych sieťach objavili sťažnosti na tento konkrétny obchod. Negatívne recenzie smerovali nielen na správanie predavačiek a ich neochotu, ale aj na nezrovnalosti pri vydávaní peňazí.
O vyjadrenie sme preto požiadali vedenie obchodného reťazca COOP Jednota, ktoré prisľúbilo, že celú záležitosť prešetrí. Hovorkyňa Jana Kuklová neskôr poslala toto stanovisko: „Podrobným preverením sťažnosti a kontrolou sme zistili, že dňa 29. 5. 2025 bol posledný nákup v pokladničnom systéme zaznamenaný o 17:56 h a posledná uzávierka na registračnej pokladnici bola vykonaná o 18:06 h. Z uvedeného vyplýva, že predajňa o 17:50 h nemohla byť zatvorená.“
Obchodný reťazec v reakcii na negatívne skúsenosti zákazníkov podnikol aj konkrétne kroky: „Zároveň sme zrealizovali spoločné stretnutie a osobitné interné školenie personálu predajne, v záujme budovania profesionálneho a ústretového prístupu k zákazníkom, aby naši zákazníci nakupovali s pohodou, v príjemnom prostredí a odchádzali z predajne spokojní. V domácej maloobchodnej sieti COOP Jednota sa snažíme byť zákazníkom nablízku nielen dostupnosťou predajní, ale práve ľudskosťou a ústretovosťou personálu.“
V prípade akýchkoľvek ďalších podnetov či sťažností sa zákazníci môžu obrátiť priamo na spoločnosť alebo kontaktovať príslušné regionálne družstvo.