K vtipnej, no pre niekoho aj frustrujúcej situácii došlo v nitrianskej mestskej časti Chrenová. Jedna zo zákazníčok miestneho Lidla, sa podelila o svoj nezvyčajný zážitok na sociálnej sieti. Omylom si vkladala svoj tovar do košíka niekoho iného.
„Ospravedlňujem sa pani, ktorej som dnes omylom v Lidli vložila do košíka pár vecí namiesto môjho. Mali sme košíky vedľa seba a keďže mám dnes od rána deň blbec, všimla som si to samozrejme až doma, keď som šla variť. Každopádne dobrú chuť k obedu (ak ste to tiež nezbadali, tiež ste mali dosť veci v košíku). Ja idem hľadať náhradnú alternatívu obedu,“ napísala s humorom.
V diskusii pod príspevkom sa okamžite rozprúdila živá a pobavená debata. „Čo dobré ste mali v pláne?“ pýtala sa Barbora, zatiaľ čo Peter vtipne poznamenal: „A pani teraz rozmýšľa, čo som to chcela variť, keď som toto nakúpila?“
Alena neskôr prezradila, že to mal byť obyčajný, rýchly obed – klasická „čína“. V nákupnom chaose však omylom nahádzala suroviny do cudzieho košíka. „Plne ruky, frmol, ešte som sa načahovala po korenie – ani to nemám – nakoniec mám z toho všetkého iba omáčku,“ uviedla pobavene.
Podobné príhody nie sú ojedinelé. Ďalší diskutujúci zdieľali vlastné zážitky: „Nám tak raz prekvapivo skončila v košíku jedna cukina,“ napísala Viktória, zatiaľ čo Jozef dodal: „Mňa tiež raz jeden pán naháňal po Kauflande, že mám jeho nákup.“
Hoci ide o úsmevnú príhodu, pre niektorých je podobná situácia dôvodom na vrátenie tovaru. Lidl umožňuje vrátiť nepoužitý tovar do 30 dní, ak je v pôvodnom balení a máte bloček – papierový alebo digitálny z aplikácie Lidl Plus. Vrátenie bez udania dôvodu do 30 dní však platí iba pre nepotravinový tovar. Potraviny, ovocie a zelenina nespadajú do tejto politiky – tu sa uplatňuje iba reklamácia v prípade vady.