Niekedy dôjde v obchodoch k omylu, ktorý môže zákazníkovi spôsobiť poriadne nepríjemnosti. Najčastejšie ide o nezrovnalosti pri vydávaní peňazí, keď obchodník vráti menej, ako by mal. Takéto situácie môžu vzniknúť neúmyselne, no dôležité je, ako sa k nim postaví obchod a jeho personál.
So svojou skúsenosťou sa na sociálnych sieťach podelila aj Andrea. Jej 9-ročný syn si bol v jednej z predajní na sídlisku Diely v Nitre kúpiť desiatu. Obchod stojí neďaleko školy, tak sa tu ráno zastavil. „Chlapec mi volal pred obchodom, že si kúpil croissant a Bebe Dobré ráno, čo mohlo stáť 3 eurá, platil desinou a vydali mu len dve eurá,“ opísala situáciu. Od Nitranov si zároveň pýtala radu, či to má zmysel riešiť. Nevedela totiž, či v predajni majú bezpečnostné kamery, ktoré snímajú aj kasu.
„Treba to riešiť okamžite a žiadať prerátanie pokladne a hlavne mať pri sebe blok,“ poradila jej Martina. „Choďte tam za vedúcou, nech vám povie, kto sedel v tej kase v tom čase a prehovorila by som tej osobe do duše pred všetkými,“ dodala Dušana. Zdôraznila, že takýto omyl sa môže stať každému, aj dospelým. Opísala chybu svojho manžela, ktorý chcel využiť akciu 1 + 1 zadarmo, no nevšimol si, že napokon zaplatil za oba produkty. Keď sa tam však vrátil, peniaze mu vrátili. „Netreba byť pasívny, riešte to,“ dodala.
Väčšina komentujúcich nemala s touto predajňou najlepšie skúsenosti. „Tam čo počúvam sa to stáva častejšie,“ okomentovala to Maťa a za pravdu jej dali viacerí, ktorí zažili niečo podobné. Monika, ktorá tam chodí nakupovať pravidelne, zatiaľ takýto problém nemala. „Chodievam do tej predajne, aj syn, zatiaľ sa nám nestalo, že by zle vydali. Učím syna, aby si pri pokladni spočítal výdavok a odišiel až keď mu to sedí. Aj predavačky sú ok, zatiaľ boli ochotné, ústretové. Ja na túto predajňu zatiaľ nemôžem povedať nič zlé,“ vyjadrila sa.
Andrea sa tam poobede predsa len vybrala aj synom a situáciu sa im podarilo vyriešiť. „Pani vedúca pozrela kamery, zistila že sa stal omyl a situáciu vyriešila k spokojnosti zákazníka,“ napísala neskôr. Jej skúsenosť tak ukazuje, aké dôležité je ozvať sa a včas informovať personál obchodu.